Ahir es va celebrar la vuitena Assemblea Anual de sòcies de 50a50 a l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, amb la participació de 35 sòcies que van fer costat a l’associació en un acte ple de compromís, emoció i mirada cap al futur.

Durant l’assemblea, es van aprovar per unanimitat tant l’informe de junta i els comptes de 2024 com el pressupost per al 2025, un vot de confiança que reafirma el suport de les sòcies a la gestió de la junta directiva i als projectes en curs.

Un dels punts destacats de la sessió va ser la valoració molt positiva de l’activitat de lobby d’aquest any, amb nombroses reunions i accions d’incidència que han suposat un èxit en l’impuls de la visibilització i la presència femenina en els espais de decisió.

L’assemblea també va ser l’escenari d’un relleu molt especial a la presidència de l’associació. La Sra. Anna Mercadé, fundadora i motor incansable de 50a50, va fer un pas al costat per cedir el testimoni a la Sra. Marta Macias. El moment, carregat d’emoció, va ser una oportunitat per agrair profundament la trajectòria i el llegat de la Sra. Mercadé, referent indiscutible en la lluita per l’equitat i l’empoderament de les dones.

Per la seva banda, la Sra. Marta Macias va compartir amb totes les assistents un vídeo de presentació molt emotiu, on exposava les línies de treball i la seva visió cap al futur de l’associació. Amb un missatge inspirador i clar, va reafirmar que el lideratge continuarà sent una peça clau dins 50a50 per assolir una societat més justa, equitativa i participativa.

Amb aquesta vuitena assemblea, 50a50 renova la seva força col·lectiva i es projecta cap a nous reptes amb l’energia i la convicció intactes.

Presentació Assemblea Anual 2025